keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Olen kipeä

Eli mä oon kipee mulla on kuumetta 36.9 ja se ärsyttää ku ei oo tekemistä jaa jaa niin joutuu vaa makaa sängys ja miettii ku ärsyttää kun tulin koulusta oli kuumetta 37.0
Se olikin jo koulussa tuntunut mutta piti jaksaa olla koulussa kun oli vielä enkun koekkin ja se oli aika helppo koe sinäänsä ja meijän iskä teki taika tempun ja kadotti  kuume mittarin takin hihaan niin se löytyi t-paidan alta ei voi olla nahdollista.
Tää päivä meneekin sairastaessa ja ehkä huominenkin mutta mä ehkä tuun kouluun tai sitten en tuu. Tuntuu ärsyttävältä vaan maata sohvalla ja tehä jotain mitä jaksais. Kuume on ärsyttävä tauti:-C
  Voi voi ku ärsyttää!!!!!!!
Lauantain ei sraa olla kipeä kun me lähetää kuopioon matkuksee koko päiväksi (ehkä) ois kiva.
Jos oon kipee viel sillon niin kyllä se alkaa vielä tosi paljon ärsyttään. Eipä sen ihmeellistä!
Moikka.
T:jenna-kristiina

1 kommentti: